czwartek, 12 maja 2011

Klub Tiary

Siemka. Dziś wybieram się na kolejną wspaniałą przygodę z Laurą. Od razu, gdy Laura chwyciła mnie za rękę, to znalazłem się w jej ksiązce z biblioteki. Na powitanie przywitała nas księżniczka Keiti. Była 6;30, budzik zaczął dzwonić, aż obudził mnie, Laurę i księżniczki z naszego pokoju. Księżniczka Alice powiedziała - Niedobrze. Wróżka była tu i przestawiła nam o 1godzinę wcześniej zegar, ponieważ w kryształowym zamku jest tam jeden dzień psikusa. Więc i my postanowiliśmy zrobić wróżce psikusa, a jakiego? Wkradliśmy się po cichu do jej sypialni, schowaliśmy różdżkę wróżki i szybko pomknęłyśmy do pokoju. Księżniczka oraz Laura zaczęły się ubierać, więc i ja znalazłem jakieś ubranka i się przebrałem. Była zbiórka na śniadanie, Królowa Perfekta spytała nas: -Skąd jesteście, jak się tu znaleźliście?
Laura odparła: -Witam, jestem Laura, a to mój przyjaciel Uszatek. Jesteśmy z Bogatyni, wciągnęła nas książka.
Królowa odpowiedziała: -Dołączcie zatem do nas.
-Dobrze wasza wysokość- odpowiedzieliśmy i usiedliśmy z księżniczkami z naszego pokoju. Po śniadaniu zaczęliśmy znikać, aż się pojawiliśmy na ostatniej lekcji Laury.

Laura Skorupa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz