niedziela, 24 października 2010

Przygotowania do Święta Misia

Dzisiaj Miś Uszatek był ładnie ubrany. Wyglądał jakby wybierał się na bal. Miał założoną piękną czarną pelerynę i czerwoną muchę. Powiedział mi, że zaprasza mnie do szkoły , bo będzie jego wielkie święto. Powiedziałem mu, że otym wiem, bo Jutro jest DZIEŃ MISIA. Wszyscy z naszej klasy też bierzemy udział w tym święcie. Wszyscy przebieramy się za misie i będziemy: misiami brunatnymi, polarnymi pandami i jeszcze innymi misiami. Rozstrzygnięty zostanie konkurs plastyczny na najlepszy portret misia. I dodałem jeszcze – Ja Uszatku pójdę z tobą na pewno, bo to jest wesołe i radosne święto. Przebiorę się za niedźwiedzia brunatnego, który mieszka w polskich lasach. Myślę, że się mnie nie przestraszysz. Mam pomysł nauczmy się razem piosenek i zaśpiewamy je na uroczystości. Uszatka przepełniła duma, że tak pięknie spędzi następny dzień, i że będziemy go świętować z całą klasą.
Kamil Walczak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz