poniedziałek, 6 września 2010

Miś jako Razor

Po raz pierwszy po wakacjach odwiedziłem Dawida w jego domu. Gdy wróciliśmy ze szkoły, jego mama gotowała obiad. Po godzinie odpoczynku zjedliśmy obiad, później Dawid odrabiał lekcje. Gdy nadszedł wieczór, obejrzeliśmy bajkę, zjedliśmy kolację i poszliśmy się kąpać. Potem Dawid pościelił łóżko i poszliśmy spać. Przyśniło się nam, że jesteśmy w grze komputerowej „Need For Speed Most Wanted”. Ja nazywałem się Razor i jeździłem autem Dodge Vajper, a Dawid nazywał się Didzej i jeździł Corvette i Lamborghini Collardo. Były tam organizowane wyścigi na sprint i na tor. Dawid zdobył na torze 1 miejsce, a ja zdobyłem 1 miejsce w sprincie. W drugiej turze wyścigów Dawid po raz drugi wygrał, ja niestety przegrałem. Zrobiło mi się smutno, ale Dawid mnie pocieszył, że następnym razem wygram. Sen się skończył w chwili, gdy mama budziła nas do szkoły.

Dawid Arnista

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz